Pagina's

9 december 2011

Friday Favorites

Hello, People !!! waaaaahhhh bijna nieuwjaar :) Dan heb ik heel goed nieuws, want ik ga mijn blog helemaal pimpen, ik ga `m vwwl persoonlijker maken met minder onderwerpen maar diepte ! en ik heb er zo`n zin in !

Favorite nail-art


Favorite OHH that`s so cute !



Favorite Hot guy


Favorite tattoo


Favorite LOL


Favorite that`s cool


Favorite sweet


Favorite Blogger: Lisa Olson !


Favorite pillow


Favorite Scarf


Favorite make-up look

Dit zijn allemaal hele mooie dingen, maar laatst heb ik een film gekeken over de oorlog afganistan wat echt mijn hart brak:


sorry, maar dit moest ik echt even kwijt !

XOXO

1 opmerking:

  1. jezus wat een mooie inspiratie!! En de laatste foto is echt heel mooi (qua wat je er mee bedoelt) Hoop dat je ook even op mijn blog kijkt.. xxx

    BeantwoordenVerwijderen