Pagina's

30 december 2011

Goodbye 2011

2011 Het zit er echt bijna op !
Het is altijd fijn om terug te kijken en te zien wat je allemaal hebt bereikt/gedaan in een jaar :)
TOP 10:




1. Een blog begonnen
2. Overgegaan naar 3vwo
3. Op vakantie geweest naar Marokko
4. 1 klasse hoger bij de badminton competitie
5. 1/2 cm langer geworden :P
6. Heel heel heeeeel veel Gelachen :)
7. Met Maud naar de trappen van Snowworld gegaan en daar naar Pinkpop gekeken
8. Naar leuken steden geweest: Aachen,Breda,Eindhoven,Genk & Luik
9. Naar de Starbucks in Aachen geweest :)
10. 365 dagen van mijn familie en vrienden gehouden

Dit is natuurlijk zeker niet alles maar wel wat hoogtepunten !



Normaal heb ik nooit goede voornemens,want ik houd me er niet echt aan, maar ik geloof echt dat als je je dromen echt opschrijft en ophangt en je ze elke dag ziet. Je veel sneller ze zal laten uitkomen !

Mijn voornemens:

1. Meer aan mijn blog werken
2. Werken
3. Naar Parijs gaan
4. Piano leren spelen
5. Foto`s in mooie fotoboeken stoppen
   ( jaa het klinkt heel raar, maar ik heb overal foto`s liggen en ik wil ze echt mooi ordenen en in fotoboeken stoppen met tekt erbij en lieve berichtjes )
6.  Mooi Horloge kopen
7.  Liever zijn tegen mijn mama
8.  Veel meer leuke dingen gaan doen met mijn lieve vriendinnetjes
9.  Dagboek bijhouden !
10. Overgaan met een geweldig rapport !



Hebben jullie nog leuke voornemens ?
XOXO


Geen opmerkingen:

Een reactie posten