Pagina's

31 december 2011

Thank you lovely readers !

Dit is mijn laatste post van 2011 !   in dit jaar ben ik aan mijn blog begonnen en  ik werd meteen verliefd op het schrijven van Posts ! Elke keer als ik zag dat ik een reactie had kwam er echt een gigantische glimlach op mijn gezicht !  Het is heel fijn om te weten dat er mensen zijn die je berichte lezen en je begrijpen, terwijl je ze nog nooit hebt ontmoet :)
Daarom wil ik jullie allemaal bedanken voor een geweldig jaar en bedankt dat jullie mijn blog lezen !

Ik wilde al een tijdje een nieuwe naam en nieuwe lay-out ! De naam van mijn blog is nu: Happy Hopes en zo blijft die ook vooraltijd heten :) De URL is: http://www.hhhappyhopes.blogspot.com/
En over de lay-out ben ik nog niet helemaal tevreden, maar dat komt nog wel !

I wish y`all a Happy & Healthy 2012 and may all your wishes come true !
XOXO




Geen opmerkingen:

Een reactie posten