Pagina's

6 november 2011

Before I die

Helloooo !!!
Happy Sunday :) Vandaag was een leuke dag, ik had een wedstrijd 6-2 verloren jammer! maar daar ga ik jullie niet mee lastig vallen :)

Een nieuwe: Before I die !, de plaatjes heb ik van tumblr en sommige zijn echt zo waar ! net zo als deze:

                                                                   Before I die I want to

Jaa, ik vind het zo knap als mensen piano kunnen spelen, zelf zou ik het ook heel graag willen het lijkt me gewoon geweldig om mezelf te kunnen begeleiden. ! ik zing echt 24/7 niet dat het goed is !! vraag maar aan mijn vriendinnen ik zing zo vals als een kraai, maar dat maakt mij niet uit !


Before I die I want to


 de speciaalste dag van iemands leven en jij bent daar bij betrokken,dat is gewoon een van de mooiste dingen op de wereld. Dat blijkt dat die persoon echt veel om je geeft :)

Before I die I want to


GOSHHH I love Nicky !!! Zij kan zo goed rappen, gewoon niet normaal haha ik ben het aan het oefenen Super Bass heb ik al onder de knie en daar ben ik heel trots op !

Before I die I want to


Dit is echt iets wat ik absoluut 100% wil ! Het is gewoon geweldig die sfeer die er dan hangt iedereen super vrolijk en blij en zodra het 00:00 is vieren we dat we nog een jaar geleefd mogen hebben en dat het volgende jaar ook weer gezond verloopt ! met je vrienden kijk je naar de donkere hemel boven je en zodra het 1ste vuurwerk in de lucht gaat, wat begint als een klein bolletje en dan explodeerd tot een regenboog van kleuren.

YEAAAAAAAHHHH hier zeur ik echt al jaren over, Brazilie !! echt geweldig het is me op 1 na mooiste vakantie bestemming de nummer 1 laat ik je de volgende keer weten :)

Dankjewel voor het lezen, en ik hoop dat jullie mijn Before I die`s begrijpen want op mijn 39ste verjaardag wil ik hier naartoe kijken en dan kijken wat ik allemaal al heb waargemaakt !

Lots of love
xoxo

1 opmerking: