Pagina's

5 november 2011

Why so serious ?

Hello People !!

Zoveel mensen nemen dingen soms echt veel te serieus !! als je om je heen kijkt zie je vaak de gewoonste dingen, je schoolgebouw het winkelcentrum !! waarom zijn al die gebouwen toch zo serieus ?? Ik hou ervan als er iets geks aan is dan krijg ik spontaan een glimlach op me gezicht !!
Sorry voor deze nogal onduidelijke post misschien kunnen wat foto`s het beter uitleggen:

Kom op, dit is toch leukkk !!! ik vind het veel leuker dan zo`n stam !



haha deze vind ik ook echt cool ! je bent gewoon rustig aan het winkelen en dan kijk je boven en dan zie je Alice, die naar binnen kijkt en dan doen ze alsof het winkelcentrum wonderland is ! ik vind het wel creatief hoor ! ( en goede reclame )


Deze vind ik ook heel grappig ! de vloer van een locatie



Nouuu ik hoop dat hier in mijn woonplaats ( Kerkade ) ook zulke leuke dingen komen, soms nemen we de wereld echt serieus ! je moet zo vaak mogelijk lachen en vrolijk zijn en ik vind dat zo`n leuke aanpassingen daar ook voor zorgen !

Heb jij zulke leuke dingen in jou woonplaats ?
XOXO

2 opmerkingen:

  1. super leuke blog heb je, zullen we elkaar gaan volgen?
    ik volg je nu alvast ik hoop dat je me terug volgt <3
    xxxx

    www.lifeofberrie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke foto's. Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Helaas is er bij ons in de buurt ook niet veel van zo'n gave dingen te vinden maar ja, met een beetje fantasie maak je zelf de leukste dingen heerlijk bizar :)

    BeantwoordenVerwijderen