Pagina's

17 november 2011

Discover your style: Buy a book !

Stijl/Swag/Flow

We weten allemaal wel wat die woorden betekenen, maar wat als je nou helemaal niet weet was jou stijl is ?
Het ene moment houd je van die schattige roze ballerina`s en het andere moment van dat zwarte lere jasje !

De beste manier om  er achter te komen welke stijl je hebt: Koop stijl boeken !
Ze zijn veel handiger dan plaatjes online bekijken ! als je een maal een beetje door hebt wat jou stijl is kan je daarna genoed inspiratie foto`s bekijken. De reden waarom boeken beter zijn: Er word uitleg bijgegeven en kenmerken:

Examples:


Lauren Conrad -Style
Mijn goede vriendin Sophia heeft dit boek gekocht, ik vind het een goed boek.
Het is echt een boek dat je de ingredienten geeft om je klerenkast te starten. De basics
: zwart jurkje, jeans,blazer.
Het is dus een goed begin en vanuit daar kun je je eigen stijl gaan volgen en daarbij is het volgende boek perfect !




haha dit boek heeft Sophia ook gekocht en ik werd er meteen verliefd op ! dus ik denk dat ik het ook ga kopen !: ik heb namelijk zelf ook nog niet zo mijn stijl door:
Het boek noemt een stuk of 6 stijlen en bij elke stijl leggen ze uit wat het in houd, de key-pieces (welke kledingstukken echt bij die stijl horen ) De accesoires. Ze noemen een celebrity die die stijl heeft en dan geven ze super veel plaatjes om je een beeld van die stijl te geven ! HET IS ECHT EEN GEWELDIG BOEK !


Deze boeken kun je online bestellen,als je de sites niet vertrouwd dan kun je ook gewoon op bol.com bestellen !

Er zijn nog super veel andere stijl boeken:

Dit is vind ik persoonlijk voor meiden in tussen 20/30 jaar
Er staat voornamelijk in: wat draag je thuis/werk/uitgaan



Seventeen heeft echt geweldige boeken ! de titel zegt het al 500 tips voor een perfecte beauty look geen gestress meer, just do it by the book !


500 style tips deze wil ik ook heel graag kopen ! niet meer stressen in de morgen voor school: OMG wat moet ik aan  !!
is het je 1ste date ? Seventeen vertelt je wat een jongen jou leuk vind staan. Buy it !

Ik hoop dat jullie hier wat aan hadden ! Het is nogal en erg lange post ! :)
Kopen jullie vaak stijl boeken ? of kijk je liever plaatjes op tumblr ?
XOXO


1 opmerking: