Pagina's

12 november 2011

Me like, Me dislike ? Tattoo

Tattoo`s: een afbeelding/tekst die je voor de rest van je leven op je lichaam draagt !

like/dislike ?

Tattoo`s vind ik een veel gevalleen best mooi, het ligt eraan wat je het is. Er kan ook een betekenis achterzitten, persoonlijk vind ik gekleurde tattoo`s niet zo mooi, maar dat is voor iedereen anders.
Zelf zou ik zeker weten geen tattoo nemen, misschien later als ik echt volwassen ben.

Ik vind het ook heel dom als mensen rond mijn leeftijd  14-16 al een tattoo hebben want later heb je er misschien spijt van ! je kan ze ook niet weg laten halen. NEEE sorry het kan wel het kost alleen echt veel geld en het doet onwijs veel pijn !

Some Tattoo`s that I like:









Denk dus heel goed na voordat je er van plan bent een te laten zetten !:
-Wat betekent deze tattoo voor me
-Zal ik later nog steeds op dezelfde manier naar deze tattoo kijken
-Waarom zet ik `m



Wat vind jij van tattoo`s en heb je er al een of wil je er een laten zetten ?

XOXO

2 opmerkingen: