Pagina's

12 november 2011

Models on the picture

Modellen: mooi,dun en dom dat is het beeld wat veel mensen hebben ! Dat vind ik eigenlijk nergens op slaan, het net is een baan en daar komt veel meer bij kijken dan alleen mooi zijn !

Modellen moeten ook een dikke huid hebben, want je word verdurend gekeurd en dan echt op je uiterlijk, lengte en gewicht. Als ik het lichaam en de lengte er voor had, zou ik het nog niet aan kunnen. Veel meisjes zullen denk ik na de 1ste afwijzing meteen aan zich zelf gaan twijfelen ! En als model moet je daar tegen kunnen. En persoonlijk vind ik het heel knap dat ze zo sterk in hun schoenen staan !

Hier zijn een paar foto`s van photoshoots die ik echt mooi vind !:











trust is like a paper when you crob it, it`s never gonna be the same again

XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten