Pagina's

21 november 2011

ROOM

Helloooo, Ik heb geweldig nieuw, ik krijg mijn eigen kamer :) ik krijg de kleine kamer, hij is echt super klein maar dat maakt niks uit, juist gezellig  !
Hoe ik `m inricht weet ik nog niet precies ik ben echt veel plaatjes aan het bekijken enzo en ik dnek dat ik 1 muur do`n bloemenpatroon doe in licht grijd en donker grijd, en de rest van de muren licht-grijs, en een wit bureau en dan een zacht groen/blauw kastje en dan nog veel roze accenten ik hoop dat het heel mooi word !

INSPIRATION

Dit groene kastje wil ik dus echt zo mooi !








haha echt grappig om dat zo boven de klink te doen :)



Keep calm vind ik een leuk idee



JAAAA dit wil ik ~!!!! Die lampjes








Ja, zo`n post ding ga ik dus maken maar ik maak `m in het wit en met zo`n roze hendeltje. Ik schrijf er dan op: You got mail xoxo of iets anders. Die leg ik in mijn kamer en dan stop ik er alles in wat ik niet moet vergeten om te doen: brief voor school inleveren of boekverslag inleveren en dan kijk ik elke morgen :)
ik vind het wel een leuk idee



Hope you liked ! Richt je kamer ook opnieuw in ! je kamer moet echt jezelf uitbeelden en iedereen die, de kamer inkomt weet dat dat jou kamer is
XOXO

1 opmerking: