Pagina's

3 december 2011

Surprise + Verjaardag

Sorry Sorry Sorry ! Ik heb al zolang niks meer geblogt, ik heb het echt zo druk ik probeer er wel veel tijd voor te maken, maar soms lukt het echt niet !

Nu iets leuks: Gisteren was het verjaardagsfeest van Keyane, en we hadden ook meteen surprise
Het was echt super leuk en gezellig ! en shokkend ! haha

over de surprise:
we deden dobbelen en als je 6 dobbelde kreeg je je surprise haha maar bij
1. Dansen
2.Zingen
3.Zoveel mogelijk pepernoten in je mond hebben
4.Imiteer
5. Smerig drankje (dat was echt vies met geitenmelk, cola en nog veel meer )
6. Surprise

JAAAAA ik had Maud voor de Surprise en ze vond het volgens mij echt leuk:

Het moet een boek voorstellen haha van Pretty Little Liars, daar zijn we namelijk verslaafd aan !

Ik was echt bang dat het stom was, want iedereen had iets super groot en heel veel werk enzo !, maar ze vond het volgens mij wel leuk :)


JAAAA hier was ze volgens mij echt blij mee, want ze is echt MEGA fan van Christina Aguilera en de film had ze nog niet gezien =)


Ohhhh jaa dit is een beetje een lang verhaal maar ik vertel het toch: Dit is een collage foto, die ik voor Maud heb gemaakt ! ik heb geprobeert er zoveel mogelijk mensen in te doen waar ze om geeft en die ook veel om Maud gezen en je ziet als staan in het midden: We love you Maud !
EN TOEN MAUD DIT ZAG BEGON ZE TE HUILEN
Ik heb maud nog nooit zien huilen ze huilt echt nooit, maar dit vond ze blijkbaar heel lief, en ik vond het zo schattig !

en nog oorbellen



WHAAAAAAA daalijk post ik wat ik heb gekregen voor de surpise en dat is echt awesome !
XOXO

Geen opmerkingen:

Een reactie posten